Vic

Jul jul jul
Jahopp, då var julen över gör iår! Men haft en helt underbar jul tillsammans med min underbara familj. Alla var under ett o samma tak, vilket resulterade med 18 pers väldigt livat men ack så fantastiskt! Saknat min familj. Nu har alla nästan farit hem dock, men tänkte att jag iaf skulle stanna kvar en extra dag här hemma. Och bara mysa innan jag far tillbaka till staden. Har en del vänner som är hem nu över jul som jag måste passa på att träffa igen. Så det ser jag framemot! Nyår då, blev lite ändrade planer, blir Brunflo med världens bästa människor iaf! Mina människor. Så trots att jag ej får vara med Sandra så tror jag att jag kommer att ha minst lika roligt med mitt gäng. Käka gott o bara må jävligt gott! Så det ser jag verkligen framemot. Nä om man skulle ha tagit sig ut i snöstormen en sväng nu.