Vic

jamtland jamtland jamt och standut
Okej, long time no see! Men hörrni tiden räcker inte till, haha eller jo de är klart. Men jag har ej haft lusten till det. Men nu passar jag på medan jag bara ligger här i soffan o lyssnar på musik och Sandra är ute på vift. Hänt alldeles för mycket sen sist vill jag lova, massa skojj o lite tråkigheter som tur är. Om vi kanske ska börja med att berätta de roliga kanske, jag har fått en ny plats där jag ska arbetsträna på, reveljens bil uthyrning. Haha japp ni läste rätt. Jag ska jobba med att hyra ut o köra ut bilar ett tag framöver. Om ni frågar mig, så låter det faktiskt väldigt spännande. Så det ser jag framemot! Gymmat en del med Marie, det har varit väldigt gött, nu ligger jag dock förkyld oturligt nog, men de ger sig nog snart. Jag har varit i väg på roliga äventyr, käkat ute på restaurang på kanske stans sämsta restaurang... (bbq garden, så ni inte slösar era pengar) ÅÅÅÅH just de, det absolut bästa i hela världen höll jag på att glömma!!! Alla hjärtans dag är kirrad för nästa år. Jag ska få spendera den med mannen i mitt liv, alltså åh hur underbart kommer det inte att bli?? Kan inte ens komma ihåg när jag längta så mycket till den dagen alltså. Kommer bli så otroligt jävla underbart. Alltså aa... WOW! Okej nu undrar ni säkert vilken som är den lyckliga mannen som ska få dejta mig på den dagen, och ja hans namn är då förstås, Markus Krunegård <3 För mig är väl den dagen egentligen skitsamma så. Men när man bara har dåliga erfarenheter om just den dagen, så ska det faktiskt bli hur jäkla underbart som helst att faktiskt få se framemot den, tillsammans med underbara människor och en grym artist. Annars då, till den tråkiga delen då kanske. Jag fick redan på att jag har Jämtlands sjukan, ja jo ni läste rätt. Nu undrar ni såklart va fan är de för påhittad sjukdom, men nej då den finns tydligen. Är tydligen en blodsjukdom, som jag aldrig hört talas om. Inget farligt så vad jag förstått. Så är väl bara till o kriga mot den skiten med nu då. Men som jag tidigare har skrivit så har jag haft problem med magen osv, så de känns faktiskt väldigt skönt att få veta vad som står fel till. Så nu antar jag att det bara kan bli bättre. All skit hamnar tydligen på en människa, jaja jag är väl tillräckligt stark för att hantera sån här skit, annars skulle väl inte jag få allt detta? Så som den krigare o underbara människa jag är så är de bara att starta detta krig mot min egna kropp o vinna skiten, så som jag vunnit alla krig hittills.
 
Jaja, annars då, nu taggar vi Halloween här bara, må ut till veckan o fixa klart min outfit, fixa alkohol o allt annat. Ja det kommer bli grymt helt klart. 
 
Lite bilder får sammanfatta vad jag haft för mig på slutet
ALLA mina vänner ni är dom bästa jag vet <3