Vic

Sankt Jörgen spa
Vad ska man säga om denna helg? Den blev helt klart den bästa helg jag haft på otroligt länge, alltså ja wow! Vi fick fantastiskt god mat, frukost, lunch o middag, många alkoholhaltiga drycker, vin innan o efter varje måltid. Spa:a i flera timmar, drack champagne i poolen, bastade blev uttråkade, gick upp på rummet o drack lite mer, åt så vi storkna varje dag, och ja bara skratta o mådde så jävla underbart. Hade verkligen inte velat haft med mig någon annan än Moa dit. Bästa sällskapet och bästa resan! Och bäst av allt är att jag fick träffa min underbara vän Therse som numera bor där nere. Allt för långt bort om du frågar mig, men man får va glad för de tillfällen man träffar henne!! Ah nu är batterierna upp laddade för att ta tag i denna vecka och göra skillnad förhoppningsvis. 













Bilder från en fantastisk resa!