Vic

Pay Day đŸ€˜

Lönings fredag var det ja, kĂ€nns underbart att vara en del av alla dĂ€r ute som fĂ„r lön. Älskar nĂ€r man vaknar pĂ„ morgonen och kontot Ă€r fyllt med pengar man sjĂ€lv knĂ„pat ihop 😄 Men det blir inte roligare Ă€n att betala rĂ€kningar och spara undan det som gĂ„r. Köpte förresten nya jeans sĂ„ lite skoj har jag ju unnat mig.

Förra helgen blev de krĂ€ftskiva med underbart folk. Det kĂ€kades tonvis med mat, shottades, dansande och jag kvĂ€llen bjöd pĂ„ en massa roligheter faktiskt 😁 Denna helg blir dock inte lika festlig, blir bara till o jobba faktiskt. Eller ja, jobbar kvĂ€ll bĂ„de imorgon och pĂ„ söndag. KĂ€nns skönt. Varit ledig för mĂ„nga dagar denna vecka, sĂ„ snart klĂ€ttrar jag nog pĂ„ vĂ€ggarna..
Men jag har iaf fĂ„tt vara ute mycket denna lediga vecka. Promenerat flertal mil, kikat pĂ„ solnedgĂ„ngen, andats frisk höstlukt, njutit av solen, varit pĂ„ lunch med Martin sedan blev det en tripp upp pĂ„ frösöberget, vĂ€ldigt spontant och sĂ„, ja verkligen bara passat pĂ„ att njuta av mina lediga dagar. SĂ„ nu Ă€r jag mer Ă€n redo att hoppa pĂ„ en jobb helg. KĂ€nns förbannat hĂ€rligt 😄👊 Mer roligt Ă€n sĂ„ blir det inte just nu.

#1 - Martin

Men du! trÄkiga jÀvla solnedgÄngsbilden eller :O