Vic

Vilket jäkla bra år!
Sitter här hemma sista dagarna kvar på 2016 och ser tillbaka på detta år. Med ett leende faktiskt. Är inte ett dugg missnöjd med hur detta år blev, snarare tvärtemot. Vilket kanon år jag har haft alltså!! Har så många att tacka för att året blev så här himla bra, men faktiskt så har jag mest mig själv att tacka, för hur hårt jag har kämpat för att nå hit, att faktiskt älska mig själv och lära mig att se positivt även fast man vill tänka negativt, hur hårt jag kämpat för att komma tillbaka till arbetslivet igen, att bli helt självständig och klara mig på egen hand. Ja jag måste säga att jag är så inåt helvete stolt över mig själv! Fan vad grym jag är :D 
 
Och för att göra detta år ännu massa bättre, så tog jag och gav mig själv en julklapp samt tidig 25 års present till mig själv, en resa till Los Angeles 19 april. Hur jävla fantastiskt är inte det då? 3 veckor tillsammans med Ida i USA. Kan knappt tro det själv, jag som aldrig har haft råd att göra något, ska äntligen fara iväg till USA. Det absolut perfekta avslutet detta år iaf måste jag få skryta om. Sitter redan och planerar resmål, budgetar, saker man måste göra, vart man ska äta och bo ja haha jag planerar allt, och läser på om allt som har med LA att göra. Alltså fy bubblan vad jag längtar nu :D 
 
Åkte hem för att gosa lite med denna gofis några dagar innan nyårsjobb. 
L.A. L.A. dina drömmar om L.A.