Vic

Hej hopp

Tröttast.nu.. Gick sjukt bra att jobba 6 dagar på raken, kanske är standard för alla er där ute som jobbat mycket. Men från att varit sjukskriven i 4 år till att kastas in och jobba mer än vad man någonsin är van vid, det är jäkligt kämpigt. Men jag har klarat de sjukt bra. Så om jag är stolt över mig själv? Det kan ni skriva upp. Var ledig igår och tanken var att jag skulle varit det idag med, men tog på mig att jobba kväll ändå. Sen jobbar jag kväll imorgon med, sen jäklar är jag ledig tills på måndag. För till helgen blir det att träffa hela min underbara familj och fira lilla mammsen lite grann 😃
Har även haft turen att fått spendera lite tid med en saknad Edde med familj. känns som hela mitt sociala liv ramlat bort lite i med jobb och flytt. Men det kommer ikapp sig snart 😊 För hur annars ska jag ha råd med en jäkla massa nya saker om jag sitter hemma på arslet 😉 så jobb står högt upp på listan nu. Har många år att ta igen, och framförallt ett sparkonto som vill ha lite cash med 😁 Så jag hoppas att mina närmsta kan ha lite överseende att jag jobbar nu och fokuserar på det. Men imorgon tänkte jag försöka fara in o hälsa på en saknad familj innan jag kliver på kvälls passet iaf 😃

Just de årets första dopp har även hunnits med mellan jobb 😁👌

#1 - :)

Bravo :) gå inte in i väggen bara.

Svar: Haha nej det planerade jag inte att göra ☺️
Vic