Vic

Hejdå september

Snart är även september över. Undra vart även denna månad tog vägen? Känns som tiden bara springer iväg.. September månad har varit en bra månad, fylld med jobb och andra galenskaper. 😁 Jag måste säga att jag är så lyckligt lottad att jag får jobba med såna otroligt fina människor var dag. Visserligen finns de brister i detta jobb med, men att få hjälpa tacksamma o härliga människor är fantastiskt! Jag vet säkert iaf att jag vill jobba med människor på något vis i framtiden. Kanske inte just hemtjänsten men jag älskar att hjälpa människor, det är ett sånt fantastiskt givande o bra yrke. Trivs svin bra med det! ✌ Så det känna förbannat bra att gå på schema där igen, så man slipper allt stök med bemanningen. 😏 Ikväll ska jag jobba, sen övriga vecka blir det lungt. Kanske hoppar in o jobbar nån dag. Men har gjort mina timmar nu, så vi får se. Har en hel del annat att ta itu med så får se vad som sker 😊 Jobbade hela helgen vilket innebär ledig helg nu, så då blir det 70 tals fest till helgen. Ska bli så jäkla kul!! Har den bästa outfiten Ever haha 😅 oktober kommer bli en sån jäkla grym månad alltså! Ser verkligen framemot en jäkla massa. Min bästa väns födelsedag, Kent konsert, halloween, börjar mitt jobb schema ja en grym månad med massa bra saker 😍✌ så adjö september p välkommen oktober 😃