Vic

Äntligen helg!

Så där ja, då har jag avverkat mina timmar på jobbet för denna vecka. Skulle ja jobbat söndag kväll, men valde att byta bort det till en kollega. Var tok för länge sedan jag hade en hel helg ledig. Så jag kände att jag var värd det. Ja veckan har nog mest bestått utav jobb faktiskt, och en del träning då förstås. Men gick lite väl hårt in på ben träningen så har knappt varit kapabel till att röra mig, haha 😅 Jaja är man svag så äre bara o jobba för att bli bättre 😁👌 


Så vad ska jag göra på min lediga helg? SOOOVAAAAA är prio ett iaf 😏👌 ska bli skönt o få sova ut lite grann. Annars så på lördag är det inflyttningsfest/födelsedagsfest hemma hos Ida. Fira att hon köpt lägenhet och fira att jag blev 25. Det kommer bli svin roligt.  Så imorn ska vi in till stan och köpa alla nödvändigheter till festen. Ja de kommer bli super super bra det där. Så ja de är ungefär vad jag kommer göra denna helg. Men lär kunna dyka upp mer saker, men jag är ju inte den som planerar, alltid bäst o ta allt som de kommer 😃 

Men på återseende mina kära 😘😘