Vic

Tisdag

Hur jag ska summera denna sommar, väldigt enkelt o krävs bara ett ord - Jobb. Har knappt haft tid med något annat. Men jag kan erkänna att det har stundvis blivit lite för mycket jobb. Men när man kommit in i en period där man fastnat för något är de lät hänt att man bara kör all in och glömmer bort allt runt omkring. Jag älskar att jobba och båda mina jobb är grymma. Men slitsamma förstås. Och jag glömmer tok för lätt att de är nyttigt o vara ledig ibland med. Man kan tydligen inte bara vara på jobbet 😅 så denna vecka ska jag lyssna lite på kroppen och vila upp mig och bara ta de lilla lugna 😊


Helgen som var var jag hem till föräldrarna då syrran med familj var upp och hälsa på. Det var otroligt mysigt med en hel helg tillsammans med familjen, massa gott, bus och mys. Såna helger händer för sällan. Så de uppskattas mycket när de väl sker. Till Helgen åker vi till Sundsvall med mor och fars husvagn och campar. Ska bli otroligt härligt och få åka iväg lite på semester. 😀🚙 

Som förstått, är de inte mycket nytt här, jobbar och umgås med nära o kära hela sommaren. Det är väldigt härligt om ni frågar mig. Hösten kommer bjuda på lite annat. Börjar heltid på ny jobbet och inte lika mycket på hemtjänsten. Det ska bli oerhört spännande måste jag säga. Det ser jag verkligen fram emot 😀 

ÄNTLIGEN fått träffa lilla Xander😍
Lille Frans 😍