Vic

28 Mars

Vad underbart det var med en ledig helg 😍 blir inge mer sĂ„nt innan USA nu! 😎 Vad hann jag göra dĂ„? Jag hade brudkvĂ€ll i torsdags med Malin och Ida, vi kĂ€ka tacos och drack lite vin samt spela Mario cart och bara surrade och mös pĂ„. Bokade Ă€ven biljetter till Britney Spears i Las vegas 5 maj!! Fy fan vad roligt alltsĂ„, hon Ă€r vĂ€l ingen jag lyssnar pĂ„ idag, men fan vad coolt att se henne Ă€ndĂ„. Var ju trots allt en idol till mig nĂ€r man var liten, sĂ„ lĂ€r bli en fantastisk upplevelse đŸ˜âœŒïž


Fredagen spenderades pĂ„ gymmet, stĂ€d av hemmet sedan hĂ€ngde jag med PĂ€r ut och tog en öl pĂ„ bishop, dĂ€r vi Ă€ven mötte upp Ida 😊 Följde med Ida hem och sov över dĂ€r, sĂ„ kĂ€ka vi go frulle gjorde oss klar för en hel dag pĂ„ stan. Spenderades lite för mycket pengar, men om jag inte Ă€r redo för att resa nu sĂ„ vet jag inte vad 😏 LördagkvĂ€llen blev jag bjuden pĂ„ middag hos Emelie och Victor. Sjukt trevlig kvĂ€ll var det. Vi spelade sĂ€llskapsspel kĂ€ka och drack gott och bara umgicks som förr i tiden, dock fattades vissa, men har blivit svĂ„rt att samla hela gĂ€nget nu förtiden 😏 Trist! Men det var oerhört trevligt iaf â˜ș Lediga helger Ă€r underbara. Och efter denna helg kan jag gott jobba tre helger pĂ„ raden innan jag far😁 

Söndagen laddade jag upp med att göra matlĂ„dor inför jobbveckan, igĂ„r jobbade jag 7-17 och deladtur idag, sĂ„ dĂ„ Ă€r det otroligt skönt och ha mat fĂ€rdig ✌SĂ„ kan man fokusera pĂ„ trĂ€ning och allt annat istĂ€llet.

 20 dagar kvar tills vi far. Om jag Ă€r nervös och stressad? Kan man lugnt sĂ€ga.. 😅 har svĂ„rt o tĂ€nka och fokusera pĂ„ annat, sĂ„ mycket planering och sĂ„nt som ska fixas. Skriver tusen listor för att verkligen inte glömma nĂ„got, men kĂ€nns hela tiden som att jag missar nĂ„got 😅 Exalterad som fan nu! Tror inte jag riktigt förstĂ„tt att jag faktiskt ska fara till USA, kommer jag nog inte fatta fören jag kommit hem igen och resan Ă€r över 😏 Men nu Ă€r det jĂ€vligt nĂ€ra!!! Wiiiiiiiie 😁😁😁