Vic

Augusti
Snart är augusti månad över, denna sommar har verkligen bara sprungit iväg. Men de gör inget, har en helt underbar sommar att kika tillbaka på. Åh så bra sommar jag haft!!
Vet inte riktigt ens vart jag ska börja, då de hänt så sjukt mycket. 
Efter min tripp till Jämtland (vilket var jätte mysigt då jag fick mysa en kväll med mina pinglor) så var det dags att starta igång mitt liv ordentligt här nere, men innan jag fick tillgång till mitt lilla hem så var jag först i Spanien.
 
Spanien var helt magiskt, åh så bra jag hade det där med min mamma, moster och kusin Ronja. Den absolut bästa resa på länge. Vi bara njöt och mådde så jäkla gott där nere. Toppen väder (dock samma väder som hemma.. Meeeen alltid bättre o ligga vid en pool med öl hela dagarna). 
 
Sedan när vi kom hem därifrån så var det dags för mig att flytta ifrån syrran med familj och in i mitt egna hem i Trosa!!!! Helt officiellt nu så är jag på riktigt en Trosabo. Fattar de knappt själv alltså, trodde aldrig att jag om någon skulle flytta ifrån Jämtland överhuvudtaget. Men det finns visst en mening med allt. Här är jag nu, trivs bättre än något, lärt känna de bästa och finaste människorna, fått ett grymt jobb, bor i världens mysigaste "stuga" på landet, ja vad mer behöver man? Är så sjukt tacksam för allt!! Och sen 6 september åker jag hem till Jämtland o myser med några saknade. Det behövs med 😍👌
 
Ja jag kan verkligen mala på hur länge som helst om allt som hänt, men de tänker jag inte göra. Slänger upp ett par bilder ist😘