Vic

JULI
Tiden går fort när man har roligt sägs det! Och det kan jag verkligen hålla med om, juni har redan passerat. Men för min del är de bara skönt att tiden går fort. För de betyder närmare tills jag får flytta in i mitt nya ställe, jag åker snart utomlands, allt de sker samma vecka, så de ser jag såååå framemot!! 
 
Midsommar då, var hur härlig som helst, med ett riktigt härligt gäng här i Trosa, super kul att få träffa lite nytt folk och bekanta sig lite. Vi grilla, snacka dialekter ( dom här nere tycker de låter som att jämtska är ett utlänskt språk) så dom fick en del goda skratt åt mig och min dialekt, men den bjur jag på, rätt charmig ändå! Sen spela vi kubb drack massa gotta, och bara hängde hela kvällen/natten. Drog hem inte jättesent faktiskt, skulle ju jobba lördagen, så drog hem en skaplig tid. Vilket var skönt för så sliten blev jag inte på jobbet. 
 
Helgen därpå, drog Amanda med mig på en fest nere på stan, där drack vi lite, spela lite pingis och bara hängde tills vi skulle bege oss på Tullen, förra fredagen var Trosas största fest kväll för sommaren, det var sjukt med folk ute faktiskt, men inte så pass att man inte kunde dansa och prata med varandra iaf. Svin rolgit hade vi iaf! Haft två grymt jäkla bra helger nu. Känns så kul att man börjar komma in i lite vännskapskretsar här nere, så jäkla grymt och härligt folk!! Så tacksam för det. 
Sedan på söndag kväll när jag och Amanda jobbat färdigt, fick hon en crazy idé om att dra på Eminem på måndagen, och de var verkligen inget jag kunde tacka nej till, då jag lyssna på Eminem hela min uppväxt, han är liksom nostalgi samtidigt som hans nya låtar är sjukt jäkla grymma! Så ja vi bokade biljetterna sent på söndagkväll, och planerade att dra efter jag slutat jobba på måndag.  Vi lyckades även få med oss Denise på vår spontanitet. Så efter jobbet drog vi till Friends Arena! Haha GALNASTE kvällen på länge!! Eminem var helt sinnesjukt bra, asså WOW kan knappt ens idag förstå att jag var där och såg han spela, de var verkligen magiskt att få se honom live. Riktigt bra, så jäkla nöjd över att vi drog iväg och såg han, sen att han slog publikrekord i Svergie var ju jäkligt roligt faktiskt, sinnes med folk där. Tog nästan 2 timmar innan vi ens fick lämna parkeringshuset på arenan för de var stopp överallt i trafiken, men vi hade praty i parkeringshuset så de gick verkligen ingen nöd på oss. Som sagt GRYM kväll!!! Bästa någonsin. 
 
Ah jag kan skriva i hundra år om allt som hänt, men de skulle bara bli ännu tråkigare att läsa. 
 
Imorgon bitti åker jag syrran och familj upp till Jämtland iaf, dom ska hem på semester och jag ska packa ihop lägenheten och sedan bär flyttlasset ner över på riktigt, känns så förbannat bra alltså. Ska bli så härligt att ha mitt egna här nere nu, då kanske de verkligen känns att man flyttat ner på riktigt, bara jag får ner mina saker hit liksom. Så det kommer bli så skönt när de väl är färdigt, sen kan jag bara släppa den biten liksom. 
 
Käkade kanske JORDENS godaste våfflor med Syrran o familj, på Skärgårdsvåfflan, ASSSÅÅÅ titta så jävla gott!!! Super mysig dag.