Vic

MAJ
Alltså wow, vilket väder de har varit hittills va. Så otroligt härligt med riktig sommar värme!! Det får gärna hålla i sig, trots att idag blåste de ganska häftigt, men solen skiner ändå. 
 
Sitter i skrivande stund just nu med en kopp kaffe, och planerar mitt liv lite grann. Det  känns som att det händer en hel del just nu. Mycket som kräver en del planering och tanke, men absolut bara bra och positiva saker så det är sååå roligt och sitta här och planera allt! 
 
På måndag har jag möte med mitt nya jobb, spännande minst sagt, är samma typ av jobb jag haft nu inom hemtjänsten, men bara det att denna gång är de nästan 70 mil från Östersund jag fått jobb. HUR roligt ska inte de bli då?? Ska bli onekligen underbart att komma ifrån jämtland ett tag nu, känner att va fasiken jag har absolut inget som håller mig kvar här uppe, så varför inte testa bara att lämna allt och göra något annat, sagt och gjort, idag drar jag neröver. Känner mig riktigt pepp på det, pepp på att komma iväg och göra något annat, lära känna nya människor, ny miljö. Ja jag tror att detta kommer blir super. Lägenheten i bruppan har jag kvar över sommaren, ifall att jag känner till hösten att jag vill komma tillbaka hem så finns den möjligheten kvar. Det känns tryggt att ha det så faktiskt, man vet ju aldrig hur allt kommer att gå, så den tryggheten vill jag ändå ha kvar. 
 
Resväskan är minst sagt översvämmad med kläder som jag planerar att släpa med mig, för lovar att när jag sitter där nere o inte har tillgång till hela min garderob så kommer jag svära mig blå om jag glömt en eller två favorit plagg. Så har med mig en stor resväska riktigt överfull med kläder så vågar knappt öppna den innan jag ska åka för då får jag nog aldrig igen den igen, sen en bag fylld med skor o annat trams, plus en ryggsäck och handväska. haha inte lätt när man har för mycket saker som man absolut inte kan vara utan. Så resan ner kommer bli minst sagt spännande, när jag ska flytta över alla saker mellan tåg och perronger.
 
Tror och hoppas verkligen att denna flytt kommer göra mig gott, men de är jag rätt övertygad att den kommer att bli. Dags för att nytt kaptiel i mitt liv, en helt ny start väntar nu. De känns fantastiskt! 
 
Haft några mysdagar hemma med systers barn och familjen. Kommer sakna att ha dom nära, men kommer träffa dom hela tiden ändå!!
Även fyllt på benen lite med yttligare en stor tatuering! Blir man någonsin färdig??
 
 
Jag återkommer med info om hur det går! ;)