Vic

En bra dag?
Okej idag är de nog en bra dag, känns faktiskt som de!
Hade engelska på förmiddagen och det var rätt nice, gjorde nationella muntligt, och det var ju bra. kommer dock miss två st nu när jag far till umeå, så känns skönt att få ett gjort iaf!
Sen så hade vi matte efter lunch, men var inte så kry att gå på den så jag och lina gick i väg på stan, jag köpte skor och en bag :) fatta vilket flyt jag haft idag :D fast det orkar jag inte skriva här:P för långt och onödigt!
Det är torsdag nu vilket innebär fredag im :D får äntligen träffa älsklingen då! asså han är så jävla saknad, har inte träffat honom sen söndags, var meningen att vi skulle ses nu i onsdags men det sket sig ju totalt! och det har jag ingen lust att prata om..

I helgen ska jag hålla hårt om honom och verkligen visa honom hur mycket jag älskar honom! denna helg ska bli underbar om jag får bestäma!

Idag skulle jag träffat syster såg verkligen iframemot de men sen kom jag ju på att jag har prov i naturkunskap im :( alltså de är så jävla mycket just nu :/ fattar inte hur jag ska hinna med allt detta! det tar på mig att behöva tänka så mycket på mina studier, jag är sjukt lat också, det måste jag ju erkänna. menmen...

Påsk lovet är nära nu längtar som ett as att få träffa bror och dom igen, helt underbart sakanr dom som fan!!


Älskade<3

#1 - Petra

Sag ocksa fram emot att ha dig har, men vi far ta det en annan gang, du far ju garna komma hit aven om du ska plugga, om du vill slippa pendla nan dag bara. :) tankte kanske att jag kunde fa ta dig till bion Man hatar kvinnor el nan annan, hort att den ska vara super BRA. och kan ju inte ga med stu, pga svenskan :) hahaha. Ok, kul o se dig idag, vi ses ju snart!! ska bli skont med pasken, sa man far komma hem till hjarteMorsil och mysa och umgas! Hors snart baby! Stooora kramar!!