Vic

shake it..
Jag tänkte lägga mig nu för att sitta vid datorn, kanske chatta kolla lite och lyssna på musik såklart.. men när jag försökte lyssna på musik så märkte jag att datorn sänker ljudet automatiskt, de är nå fel på touchen så den bara blinkar oh  sänker ljudet hela tiden -.- uscha hur ska jag kunna använda ljudet om de e trasigt? jag kan ju inte lyssna på musik nu... jävla skit!

Aja nicke och annica är iaf här på besök en vecka nu :) mycket trevlig måste jag ju säga!
Jocke var också här över helgen, skit mysigt, så nu kommer vi inte att ses på en vecka vilket jag tyckert e jätte jobbigt ( tönt jag ) Men han är i stort sätt hela mitt liv så de e klart att jag kommer sakna honom :)
Men de e ju bara att bita ihop och vänta på honom :) men älsk du ska veta att  jag saknar dig om nätterna, sängen e för tom och stor för mig :(
Men jag hittar nog något som får tiden att gå, William är rätt rolig att vara med så jag får väl se till att leka med honom i veckan :) ( hahaa de där lät hel fel för er som inte vet vem han e:P men de e iaf min brors son :) )

Ska strax lägga mig och läsa, jag sökte dig och fann mitt hjärta :) världens bästa film så får se ifall boken e lika se värd :)

NAtti natti <333

#1 - Jocke <3

Men honey : > Du är minst lika stor för mig och du betyder allt i min värld också : > JAG ÄLSKAR DIG!! <33 :D