Vic

Kvälls fika
Hej där, jag sitter och funderar över min blogg design, och ja jag vet den suger verkligen men grejjen är jag har ingen ork att fixa till den, tycker nämligen att det är för jobbigt och komplicerat, så om ni vet någon bra sida som fixar sånt så här gärna av er :)

Nu ikväll känns det som att jag bara sovit och slöat framför tven, fast ja de är förståligt eftersom det regnat i timmar.. så nu laddar jag med en kladdkaka och ska kolla på First sunday som får på 6:an :) Mumms



#1 - sofia

okej, jo samma här, har varit trött, men dagen har varit bra:)

ja!:)

#2 - FEBBS

åh va bra! ska börja medkvällsfrågor igen hade jag tänkt ;)<3

#3 - E'licious

härligt, jodå min dag har också varit bra! :D

hittar du på imorgon då?

#4 - Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

#5 - nicole

sv: jo samma här:)



Vad har du för dig idag då?

/Shoppaholly

#6 - sofia

ska vara med kompisar och gå i skolan,dura?:)

#7 - Erika(jyringen)

sv.det tror jag aldrig jag lär mig..

#8 - FAAKKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

:))

#9 - Jenni

Ja ett år är kanske inte så mycket men det känns som en evighet dit :)



Gå in på www.snyggareblogg.se

Dom är gratis, allt man behöver göra är att länka dom på sin blogg! :)

#10 - hind-sophia

niiice!