Vic

Ner mot staden
Nu drar jag ner på stan för att hitta något snyggt till skolstarten imorgon, huvva känns inte ett dugg pepp att börja på en ny skola, ny linje, ny klass... Aja jag får ta det som det kommer, kan bli skit roligt eller hur?
#1 - Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

#2 - josefin gard

mm jag läser helldre små bloggar en stora för att dem svarar aldrig och aa en del av dem e kaxiga ex kissie :S :)



kram

#3 - Jenni

Ja snygg klänningar sitter aldrig fel! :)



Alltid lika spännande och nervöst dagen innan man ska börja i en ny klass. Lycka till =)



#4 - nicole

sv: haha varför skulle jag inte göra det? :)

å så du ska börja gymnasiet såg jag? va kul vilken linje har du valt?



/Shoppaholly

#5 - nicole

sv: Tackar men jag tycker att det är en självklar sak att svarar om någon frågar något istället för att skita i det :)



oj jag hade inte klarat av att byta då , men mode och design blir säkert superkul



vad har du för dig ikväll ?

/Shoppaholly

#6 - ♥ Lizette - NAGLAR

snyyggt iaf!