Vic

God jul!
Wihoooooooo snart jul :)


Fast helt ärligt längtar jag inte ett dugg! känner mig bara stressed över oinlämnade skol uppgifter, inte handlat klart alla julklapparna än, måste städa hela lägenheten innan jag åker hem, slå in alla oköpta julklappar, baka massa julgodis, alltså kort sammanfattning julen är bara stressig och över på några timmar så varför all denna stress innan för att bara planera just en endaste dag? sjukt......

Men men man får göra de bästa av det, min underbar familj kommer att vara samlad igen och maten oj den är underbar :)

Så ta hand om er så länge och ha en riktigt God Jul på er så hörs vi efter :) <3
#1 - EveN

God Jul Mumsan :) vad ska du göra på nyår? puss<3

#2 - vic

God jul själv bruden :) Jag hade tänkt partajja med lina och er då :) <33

#3 - Anonym

Meen härligt! de blir nog skitskoj! :D vill du käka med oss innan också? <3

#4 - vic

Haha vilken chatt!

Jag och lina tänkte kasnke stå för maten om alla betalar oss en slant! eller vad hade du i tanken?

<3

#5 - lina halkar in på ett bananskal!

vad sägs om lite mysmiddag på kvällen och sedan lite utgång och fira in det nya året?<3