Vic

gone missing?

God kväll allesammans!

Vet att jag suger på detta med bloggning, iaf sen jag flyttade men det känns som man har haft fullt upp med typ allt?

Idag var jag iväg och förtids röstade tror faktiskt att jag gjorde de rätta valet, men sen är jag otroligt lätt övertalad så kunde lika gärna ha röstat på SD med rätt övertalnings teknik! haha nej då verkligen inte!, haha :)

 

Ikväll blev det en ensam hemma kväll, jocke är och jobbar sin sista kvälls tids jobb sen framöver jobbar han dag tid! underbart :) Aja i vilket fall som helst så har jag kollat på de senast GG avsnittet vilket var kanske huuur bra som helst ;) Och jaa denna kväll bär med sig mer tv tittande för om 10 min blire idol. Måste säga att det har varit många duktigar men tror inte jag har någon favorit ännu!

Men hörrni ska försöka skriva oftare!

 

 

Btw världens vackraste kvinna: Leigthon Meester, behöver jag ens förklara?

over and out.