Vic

let it snow let it snow
Söndag idag rå, imorn åker jag tillbaka till östersund åh pluggar vidare trots förklyningen, jag kämpar sliter svettas!
Har iaf haft en toppen helg med kära syster, 50 års klaset var jätte trevligt synd bara att man var sjuk åh trött så orkade knappt röra mig. Idag har vi inte gjort så himelans mkt, var nyss hos tommie åh myste lite granna det är så trevligt att komma hem åh träffa vänner som man inte sett på ja tusen år? Som sagt har jag ju ingen lägenhet längre så blir till åh bo i syrrans denna vecka eftersom jag måste ta mig till skolan osv, går ju liksom inga bussar från mörsil som passar dessa härliga tider som man börjar hela 7 på morgonen fint de! Nej nu ska jag avra ltie social med familjen innan ena drar tillbaka till trosa imöra!
my heart is cold as the winter outside my window