Vic

what are words if you really don't mean them when you say them?
Idag åker jag tillbaka till stan, det blev tidigare än planerat eftersom imorn ska jag till sjukan och jag måste verkligen packa ihop lägenheten, för att på fredag lämnar jag härliga Prästgatan för gott! Har snart bott där i ett år men vem orkar leva på andrahands lägenheter? Huvva e så tacksam att mammsen fixade en lägenhet åt mig på fina frösön! För övrigt ikv så vet jag inte om det blir filmmys eller ej, det återstår att se, orkar verkligen inte med nåra fler utgångar på ett bra tag nu känner jag! För sedan i helgen kommer underbara syster hem åh då blire 50 års kalas för Mattes pappa! Tydligen ska mna vara utklädd? Huvva finns inget värre än att behöva klä ut sig!
Annars hare vair jätte skönt att komma hem lite, bli ompysslad, äta vanlig mat plus bara vara, behövde verkligen komma bort från stan lite, känner att jag inte hinner med att andas ut ordentligt där! Så det var gött att komma hem!
Don't say goodbye don't say it's over