Vic

I have learned that if you don't smile you won't be happy
Sitter här dunder sjuk försöker göra allt för att piggna till men bara misslyckas.. Sitter även här åh väntar på att knata iväg på jobb vilket jag själv känner att min kropp inte riktigt orkar med! Men men måste man ha pengar så måste man. Sedan ikväll blir feeeeest som vilken fredag som helst! kanske så det ska vara enligt mig själv, visserligen kommer jag inte ens ihåg när jag inte festade på en onsdag fredag eller lördag senast.. Men vad gör de om 100 år jag e fan bara ung en gång åh yngre blir vi ikke! Men absolut finns det vissa saker som jag faktiskt skulle välja framför all festande men det är något som just i mitt liv inte finns på världskartan så so far this is my life! Wooop woooop!


Just wanna kiss u and then smack u in the face