Vic

I keep dreaming that I have it all
Denna helg har verkligen varit helt kanon bra! Fredagen bestod dock bara av jobb ända ut i små timmarna, men hur roligt som helst att få jobba ihop med lernia gänget, sedan så på lördagen så vare fest, det tyckte jag nämnligen att jag var värd efter fredagen! Kanske hur roligt som helst hade vi med fint gitarr spelande, guitar hero vilket jag sög på menmen, vi hängde först uppe på körfältet drack julcider som smakade äppelpaj? det var def något annorlunda men helt okej! Sedan åkte vi taxi runt kanske hela stan innan vi gick på G3 åh hängde med fint folk samt oldiiies? Sedan avrundade vi denna helg med ett fint film besök hos schill, som sagt enkung helg. Ikv ska jag äääääääntligen få träffa min underbara fina Sandra vilket jag har saknat ihjäl mig på!! Skulle dock behövt tvättat men finns aldrig tävtt tider här så heltäckningsmatan får ligga ett tag till.



I blame it on my ADD