Vic

nu är falska känslor bättre än inga alls

Haft den bästa helgen på hur länge sen som helst! Och för det tackar jag min underbara familj som jag träffar allt för sällan.. Men det uppskattas även fast det bara är för en liten liten stund. Det känns som att denna vecka bara kommer att flyga iväg, har så sjukt mkt inplanerat, men då slipper jag tänka en massa åh ha det sjukt jäkal bra ist! Ikväll ska jag träffa min underbara Sandra, känns som att det var tusen år sedan, hon ska tydligen baka tårta ikv,finfint de. Sedan imorn blire väl inge spec, men sedan på onsdag blire kanon fest för William som fyller hela 18 år, jisses det kommer bli fint! Sedan på torsdag så ska vi träffas nåra från klassen sen 9 an och filmmysa kan bli hur trevligt som helst! Sen äre ju fredag vilket innebär Twilight på bio, kanske de bästa. sen möjligtvis utgång efteråt det får vi se!

Här kan jag ikke sitta nå mer vi hörs sen.

And I will live today and I will live tomorrow No matter what is said or done
Even if its going wrong