Vic

sometimes I wish that you saw me and not right throug me

Ibland önskar jag att jag gjort saker och ting annorlunda, jag gör fel mestadels hela tiden men jag är väl också bara människa? Men visst vissa saker borde jag tänkt igenom lite mer än vad jag kanske gjort på senare dar.. Det är otrolgit svårt att vara perfekt för de kan ju ingen, men ibland känns de som om jag verkligen är så långt ifrån ordet perfekt man kan komma, jag klarar inte av att vara nån annan än den jag är även fast jag kanske vill det mest av allt ibland! Vill bara spola tillbaka tiden och göra det ogjort, för jag saknar faktiskt dig det gör jag men gjort är gjort och nu är verkar allt vara försent för att göra något åt det...
Aja nog om min ånger finns ändå inget jag kan göra åt de, så nu inväntar jag Sandra för lite mys! Känner att det är just det jag behöver just nu min älskling som jag vet kommer få mig att må bättre för stunden.

ni två gör mitt liv fulländat! egentligen vem behöver killar när jag har vänner som dessa?


Turn back time and let me in

#1 - emelie

älskade du! du är bra precis som du är <3