Vic

If I had one wish I would wish for wings so I could fly high above you all
Haft en toppen helg med nära åh kära, Lördagen tillbringades med min fina tess åh annat skönt folk, sen igår bjöd min älskade syster mig, mor åh far på kalas god mat, sen stannade jag kvar där över natten, åh då fick jag även underbart natt besök av min älskade Moa! Det uppskattades varmt. Sen så idag bjöd min älskade mig på gofika, kaffe åh kladdmuffins det satt inte helt fel, men bäst av allt var att få se henne igen! Hon är verkligen min ängel åh räddning!
Idag ska jag dock bara städa åh mysa ner mig till en film känns som att det är det som behövs denna dag!

Haha justne i fredags så söp jag lyckligtvis bort mitt bankkort så känner mig mer eller mindre handdikappad... What to do my love! Fredagen fick mig att inse att nu ska jag ge upp drickandet ett bra tag framöver, känndes inte så bra att kvällen slutade med tårar hos min älskade krille.. Har hänt för mkt skit på senare så nu blire iaf ett par vita veckor framöver, siktar på att vänta till Halloween iaf, ja de blir bra! Sen måste jag ta tag i mitt liv känns som att det enda jag gjort de senaste är krogen åh alkohol, tror de är bra nu! Trodde att efter studenten skulle man landa åh finna nåt vettigare men man fortsatte bara på samma spår som innan så bläääää nu blire lungt!

Wish me luck!