Vic

ikväll dansar vi imorgon är imorgon.
Blev som alla andra onsdagar tidigare, en utgång. Antar att det är det denna tråkiga stad endast har att erbjuda, men jag klagar inte det gör jag ej, för att jag får umgås med fina vänner åh samtidigt så har jag kul! Laddar dock upp med en kaffe, känner mig trött åh sliten från vadå kan jag undra har ju endast spenaderat de tidigare dagarna med att sova? Kanske just är de som gör mig trött.

Sen idag har jag sprungit som en tok mellan tvättstugan, känner att tvätta är den tråkigaste uppgiften någonsin så därav gör jag det allt för sällan och får traska runt i olika strumpor och inget att ha på mig som är något dugligt! Så planerna att åka hem till Mattmar får vänta tills eventuellt imorgon om inte jobb dyker upp men just nu ser de inte så lovande ut! Men konstigt nog så längtar jag hem till mor åh far, bli ompysslad åh få maten serverad det är inte dumt alls!

Nej nu ska jag röjja upp här hemma ser inte nådigt ut..


Ha en fin kväll för det är mina planer.



Fest med min sköna fru