Vic

the question is do I dare to smile or is this just a dream?
På riktigt riktigt länge har jag gömt för mig sanningen gömt mig för hur livet påverkat mig, men åkte till umeå åh fick dessa besked  som jag inte trodde jag kunde få, orden ur hans mun kändes så overklig som om dom var menade för nån annan åh inte för mig! Det kanske är så man reagerar efter 3 års evig längtan efter just detta, vad vet jag. Just nu måste jag ärligt säga att jag är för nervös för att vara riktigt tok glad, så som jag kanske borde vara just nu, men jag vågar inte hoppas på att detta är sant, måste nog smälta detta ganska så mkt, det kanske är en självklarhet för er, ni kanske undrar varför jag inte gråter av lycka, men de vill jag göra tro mig men jag är för rädd just nu! Men tro mig de kommer, åh den dagen kommer ni få dra ned mig på jorden igen, vänta bara.


Happiness will come, soon very soon, and then it's gonna be here to stay!

#1 - lina

<3