Vic

if and when we rise to our feet again we'll be on our own
Måste faktiskt säga att dans var mkt roligare än jag hade trott, känner att längtan till näldengalan är stor nu :)
Fast jag måste få skryta att efter många tappra besök med dansskorna fick jag allt till det, även fast jag måste erkänna att mina fötter var överallt medan en yngre kille fick vara min styrman. Jaja han var grym jag var tydligen sämst, haha. Kom hem sent inatt, tänka sig att strömsund var så långt borta, vaknade upp hos Sandra av att min syster ville ha med mig till Mattmar, så har spenderat dagen här, åh blir nog här ett par dagar iaf behöver bort från kära östersund åh bara få läka hemma med mor åh far. Lyckligtvis har jag och pappa hockeyn, det var på tiden SAIK vann idag så jag åh pappa har hoppat åh skrikit hela kvällen så nu ser vi framemot tisdag :) Nepp nu blire en efterängtad rök sen raka vägen till sängen!
Snygga b-rudar åh underbara vänner