Vic

I hoped for one second that you were different..
Sitter just nu på jobbet, känner att jag har jobbat för lite för att känna att jag klarar detta! Slutar nio ikväll sen upp halv sex imorgon för att ännu en gång jobba, bara 14 timmar i sträck imorgon det är väl inget.. Huvva kommer att vara död men de e fan fint att få känna sig lite levande för en gångs skull! Sedan ännu en jobbar kväll på lördag, fina cash. Annars har det inte hänt så jädra mkt på senaste, igår var vi ut för att fira fina Fia på hennes 20 års dag, stor flicka nu, blev en nykter kväll för mig åh emelie igår, underbart! Sen på lördag blire brak fest för henne, längtar som en tok. Har inte förtärt alkohol på snart 2 veckor så det har jag gjort mig förtjänt utav... Haha. Men just nu längtar jag bara till vecka 10 då hela familjen är samlad hemma i mattmar igen, hur mys! Nej nu är rasten slut bara att fortsätta kämpa sig igenom detta :)


You must be great when your copied, try it!