Vic

trosa&kalsong

Haft den mest händelserika veckan på länge måste jag ju faktiskt säga! Kan ju börja men i onsdags då planerade jag in en spontan resa till trosa, sagt åh gjort i fredags så åkte jag dit då, men det kanske var den värsta resan i mitt liv, tåget från östersund var då inställt pga kylan så gatt ta bussen till sundsvall där de inte gick heller så hade ju verkligen inte turen på min sida så tog bussen till sthlm, under bussresan så hamnade vi bakom olycka efter olycka så det tog 12 timmar från östersund till sthlm för mig, plus tre timmar att ta sig från sthlm till trosa, jag var helt färdig, plus att min mobil hade lagt av efter halva resan så jag hade lite smått panik i ensamheten! Ja fy fan vilken resa det där blev... Men nu är jag här åh jag har haft de väldans bra här, med lite fest, lite mys åh dock massa svull! Åker hem igen på Torsdag längtar inte...


If it doesn't kill you, it will make you stronger