Vic

just because I can
UTSEENDE
Jag är kortare än 175cm ~ Ikke
Jag tycker att jag är ful ~ Finns väl såna dagar, som idag när man e en snusk.
Jag blir lätt brun ~ Ja åh jag älskart!
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg ~ Hmm både och.
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg ~ Nope
Jag har en tatuering ~ Ohja älskar den sjukt!
Jag har haft/har tandställning ~ Nej för dom men tandställning har inget att säga till om, right lina? ;)
Jag har glasögon/linser ~ Både och
En helt okänd person har sagt att jag är snygg ~ Givetvis!
Jag har mer än två piercingar ~ Aaaa
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen ~ Nej men funderar på nåra!
Jag har fräknar ~ Bara på sommaren åh nåra på näsan.

FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrarJa, men inget jag e stolt över!
Jag har rymt hemifrån ~ När man var liten så gjorde man väl de titt som tätt.
Jag har blivit utslängd hemifrån ~ Ikke, för snell!
Mina biologiska föräldrar är ihop ~ Jaa i 25 fina år i år
Jag har ett syskon som är under ett år gammal Nepp jag e yngst
Jag vill ha barn nån dag ~ Pfft nej tack!
Jag har barnNej
Jag har mist ett barn ~ Kanske kanske inte

SKOLA/JOBB
Jag studerar ~ Nepp
Jag jobbar ~ Between 2 jobs, bokstavligt talat.
Jag har somnat i skolan/jobbet ~ Vem har inte?
Jag har missat mer än en vecka av skolan ~ ohja
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats ~ Ja lite sudd åh pennor, kanske lite fika bröd av vaktmästarna.
Jag har fått sparken ~ Nepp

SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer ~ Typ hela tiden,
Jag har pissat på mig av skratt ~ Haha många grr.
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat ~ ehehe lite kanske
Jag har gråtit av skratt ~ Men givetvis
Jag har limmat fast min hand i något ~ he he, jaa men det var skojj fast inte lika skojj att komma lös!
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan ~ Men jaaa
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats ~ de åh!

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom ~ Japp
Jag har fått stygn på ett öppet sår ~ Många ggr!
Jag har brutit ett ben ~ Kan jag inte svara på riktigt ännu.
Mina tonciller har tagits bort ~ Neej
Jag har suttit hos läkaren med en vän ~ Jarå
Mina visdomständer har tagits bort ~ Nepp
Jag har genomgått en allvarlig operation ~ Ja 3 ggr..
Jag har haft vattkoppor ~ Ja 2 ggr!
Jag har haft/har astma ~ Japp-

RESANDE
Jag har åkt mer än 300km på en dag ~ Jaa
Jag har flugit ~ Japp
Jag har varit i Ryssland ~ Nepp planerar ikke de heller.
Jag har varit i Kina Nej
Jag har varit i EnglandNej, men förhoppningsvis blire snart!
Jag har varit i Japan ~ Nej
Jag har varit i USANej
Jag har varit i AfrikaNej
Jag har varit i Asien Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad ~ Haha ja finns många hemliga labyrinter.
Jag har sett en fallande stjärna ~ Många ggr
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna ~ Varje gång
Jag har körkort ~ Nej men det är min högsta dröm, men tidsnog
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss ~ Haha ja åh ångrar det skarpt när man vill hänga med på varje plan åh..
Jag har sparkat en kille mellan benen ~ Inte med flit
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplanNej
Jag har lekt sanning eller konsekvens ~ Vänta va? vem har inte...
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme ~ Ja när man var mindre
Jag har krockat i en bil ~ Japp
Jag har medverkat i ett skådespel ~ Gills de när man var liten?
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet ~ Jaa
Jag har fångat en snöflinga på min tunga ~ Senast igår
Jag har sett norrskenet ~ Men hallå jag e från jämtland vem har ikke?
Jag har suttit på ett tak på natten ~ Massa ggr.
Jag har aprillat någon ~ Jaaarååå
Jag har åkt taxi ~ Hmm jaaa
Jag har ätit sushi ~ Ja och aldrig igen!
Jag har åkt snowboard ~ Faktiskt inte
Jag har kört skoter och har skoterförarbevis ~ Kört skoter har man ju gjort men då olagligt!

FÖRHÅLLANDEN
Jag är singel ~ Forever alone!
Jag är i ett förhållande ~ Men hallå var inte det samma fråga som innan? :S
Jag är förlovad ~ Låt mig se NEJ
Jag är gift ~ Jag var men de blev en brutal skilsmässa :( LINAAAA du vet vem du är!
Jag har varit på en blind date ~ Ikke
Jag saknar någon just nu ~ Så det gör ont
Jag är rädd för att bli övergiven ~ Vem är inte de
Jag har varit otrogen i ett förhållande ~ Hmm inget jag är stolt över! Men jag är ju som sagt en höjjdare på misstag!
Jag har skiljt mig ~ Jaaaaa :'(
Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig ~ Många ggr
Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit ~ Nej det kan jag inte komma ihåg.
Jag har sparat något från ett gammalt förhållande ~ Massa saker! skulle typ aldrig sova utan mina nallar!

ÄRLIGHETA
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra ~ Alldelles för ofta
Jag har smugit ut utan lov ~ Many times
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar ~ Inte ofta men det har väl hänt
Jag har fuskat i ett spel ~ Eheheh jaaa
Jag har struntat i ett prov ~ Jaa

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol ~ Vad e alkohol?
Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden ~ Vänta va nej?
Jag kan inte svälja piller ~ Eh joho
Jag röker ~ Jaa men ska fanimig sluta!!!
Jag har blivit diagnostiserad med depression ~ Japp
Jag tar mediciner mot depression ~ Gjorde men de var ingen mening
Jag har anorexi och/eller bulimi ~ Nope! jag äter dåligt men de är bara för att det är tråkigt att äta själv
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det ~ För ofta!
Jag har vaknat gråtandeJa
Jag har somnat gråtande ~ Ja

DÖDEN
Jag är rädd för att dö ~ Nej det är jag verkligen inte
Jag hatar begravningar ~ Ja vem fan gillar dom?
Jag har sett någon dö ~ Nope åh det e jag glad för
Någon nära till mig har försökt begå självmord ~ Jupp
Någon nära till mig har begått självmord ~ Japp

MATERIALISM
Jag äger en iPod eller en mp3-spelare ~ Faktiskt inte
Jag har en ohälsosam relation med anime/manga ~ Ja de e väl vanligt?
Jag har egen TV ~ Klart jag har!
Jag har egen dator ~ Yesbox
Jag äger många dyra designerväskor ~ nej jag är ingen nörd
Jag äger något från H&M ~ Typ allt då min syrra jobbar där!
Jag samlar på serietidningar ~ Jofan jag älskar dom!
Jag äger något från Benetton ~ Nej
Jag äger något jag köpt på E-bay ~ Nej
Jag äger något från Diesel ~ Nope
SLUMPVIS
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det ~ Hahah nej, stackars satar
Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang ~ nope, men det borde jag testa!
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor ~ Nej det har jag inte!
Jag ser på nyheterna ~ Nej jag lever under en sten ju
Jag dödar inte insekter ~ Nej dom e läskiga!
Jag svär ofta ~ Borde svära mindre!
Jag sjunger i duschen ~ Neej jag sjunger så alla kan lyssna!
Jag är en morgonperson ~ Hahaha nej!
Jag betalade för min ring ~ Hmm vilken ring?