Vic

jag står för varenda rad jag lagt därför kommer jag vara så äckligt äkta
Jahopp då vare Fredag ännu en gång, veckorna går sjukt fort när man har roligt! Denna vecka har jag umgåtts så mkt jag kan med William, han är helt klart världens bästa kille!!! Sedan hare varit hyffsat fint väder så har försökt varit ute så mkt som möjligt för att kanske haffa lite färg på kroppen, tror jag har lyckats liiiite iaf :) Ikv äre fest hemma hos fia, sen lär man dra ner till staden för att kolla läget, kommer tydligen vara äckligt mkt folk så man lär ju inte komma in någonstans iaf. Annars saknar jag er så jädra mkt och ni vet vilka jag pratar om. Så hoppas att vi ses så snart vi bara kan! Ska se till att ha så JÄVLA roligt jag kan de här veckorna för så fort jag kommer hem kommer jag att falla... Trodde att man kunde vänja sig men tydligen så är dessa röntgen lika jobbiga varje gång, aja det är en del av mitt liv så bara att bita ihop och ta allt som det kommer helt enkelt :) 
Nej nu ska jag göra mig i ordning innan alla kommer. Take care då!
 
 
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt