Vic

All I want for christmas is you
Jösses vilken helg detta blev då!! Åkte då ner över i torsdags, och där väntande min lilla Alli o fy vilken fantastisk liten flicka det är!! Men fy så jobbigt det var att lämna dom i morse, men jag hoppas att jag kan fara ner något nästa år igen o träffa alla :) Alla kommer såklart hem till jul ja alla förutom fia o familj tyvärr... Ja som sagt skulle ju på dop o fira Niklas som fyllt 30 år, men det visade sig att vi även skulle få vara delaktig då Linda o Nicke gifte sig, vilken chock de blev för alla när dom kom in i kyrkan i bröllops kläder, mina tårar bara rann för exakt så fint var de!! Att få se min bror gifta sig gjorde då en lillasyster rörd :') Det var fruktansvärt vackert, och dopet samt festen var bland de roligaste jag gjort på allt  för länge, så detta minne kommer jag ta med mig länge!! Resten utav helgen spenderades på Ikea och så myste jag givetvis på med Alli, tog verkligen all tid jag kunde för att få umgås med henne! Jag älskar verkligen den flickan!! Sedan idag for vi hem igen, och det var verkligen inte lika roligt, det är verkligen svin jobbigt varje gång man måste fara hem igen! Önska verkligen mest utav allt att vi kunde bo på samma ställe, men förhoppningvis blir de så i framtiden, för både jag o mamma vill ner dit tids nog :) 
 
Nej nu ska jag nog bara vila framför julkalendern!
 
 
 
Bilder från helgen