Vic

vi ser det inte snöar.....
Öser i mig morgonkaffet, kikar på tv och försöker vakna till! Somnade sent inatt på grund av stormen, jag Sandra o Peter tycket även att det skulle vara en bra ide att utforska vad stormen åstakommit för staden, ja vi körde fast rejält nere vid minnesgärdet, men efter lite tid o bogsering kom vi fri ;) haha, ja vilken rolig upplevelse! Annars på kvällen var jag med Marie o hon hjälpte mig att möblera om här hemma så min nya säng ska få plats, så efter de så käka vi pizza o kikade på the hunger games, o jäklar va bra den var, måste bara be om ursäkt till Moa som försökt få mig att se den i hundra år men jag sagt emot hela tiden... För Moa fan va rätt du hade!!! Den var verkligen SJUKT bra, ungefär som dig med Ted, haha ;)  Så iaf nu blir det till att dra och kika på 2an imorgon:) Längtar man lite till ja :D ! Annars, denna fredag har nog inte alls mycket att komma med, så nu ska jag bara käka frukost och kolla på julkalendern :) 
 
 
Stormen Ivar kan ta sig någonstans...