Vic

ett år äldre och helt klart snyggare
Ååhååå!! Igår fyllde jag hela 21 år, börjar bli gammal och sliten, men det är helt okej för mig!! Hade en toppen födelsedag som får mig att ligga o le så här i min ensamhet :) Först så kom.päronen in för att bjuda på middag, det var så oooootroligt tacksamt att bara få gå ut och äta med dom två!! Sen åkte vi hem och fixade fika och helt plötsligt storma de in folk här i mitt lilla hem, alla mina underbara vänner kom hit och kvällen bjöds på skratt och massamassa fika i överflöd :) Sen idag var jag äääääääntligen frisk nog för att gå på gymmet!! Det var helt galet skönt, åh så jag saknat att känna smärta i kroppen. Jocke den jäkeln bossade över min träning idag så blev verkligen inte ett lugnt pass, lär kännas imorn ;) haha... Nej nu ska jag återgå till Twilight så ta hand om er :)









It feels like a hurricane