Vic

shoppaholic var ordet
Jäklar vilken hektisk dag detta blev det! Vaknade tidigt och började dagen med en rejäl frulle o twilight läsning (jag är beroende...) Sedan kom Sandra förbi så vi tog en vända på stan, där mötte vi även upp Moa och som vanligt slutade det med att jag spenderade allt för mkt pengar, men intallar mig själv att allt jag handlade var nödvändigt!! Efter det drog jag o Moa hem till mig o käkade ihop och snacka en massa skit, saknad människa det där.. Sen var jag tvungen att tvinga iväg mig själv, just det ensam till gymmet, och såklart var jag den enda tjejen ibland massa jäkla hunkar, det gick väl sådär faktiskt haha... Aja jag gjorde bara bort mig lite och jag är så stolt över mig själv att jag gick dit ensam, det stärke mitt kassa självförtroende så vilken dag detta blev :) Jag är så nöjd att inatt kommer jag sova underbart!!


Det är bara du som fattas nu, kanske möts vi i mina drömmar..