Vic

Alice cooper o lite till
Ja då var då den sjukaste helgen på länge över! Måste faktiskt säga att även fast jag var fett otaggad på att dra på yran, så blev den så sjukt mycket bättre än förväntat. På fredagen så såg vi på Stiftelsen vilket var hur jäkla bra som helst, o vi ska inte tala om Robbans extrema snygghet! Jösses, vilken kille. Sedan blev de ju In flames, men dom var ungefär lika som när jag såg dom i Åre, men bra har dom alltid varit, men hade gärna hört deras mest spelade låtar. Mellan allt detta, hittade jag o Emelie en plats på frösön som vi festade lite på, träffade lite skönt folk där och bara körde på för full, sinnes roligt var de :) Lördagen slog nog allt!! Missade dock hela konserten med Ansiktet, men de vägdes upp när vi fick träffa killarna efteråt och ta lite bilder, så de var fantastiskt. Sen drog jag lina o hampus hem till mig och festade vidare innan vi drog oss tillbaka in till stan, vi åkte den sjukaste karusellen ever... haha fy helevet vad hemsk den var, men ack så rolig :) efter detta så kollade vi på de årliga presidentalet, och kikade på alice cooper, vilket var den absolut bästa artist jag någonsin sett, helskotta vad grym gubben var!!! Det var helt overkligt, men fy så bra! Efter detta har jag då alltså legat död hemma, gömt mig från solen och tvättat. men det är underbart att vara tillbaka till vardagen, sen är det ju underbart att vädret är så pass bra fortfarande! Tvätten kallar, men ha de fint för det ska jag ha!!!
 
'
 
 
KÄRLEK <3