Vic

the most amazing family ever!
Sumerar detta med att fy vilken toppen helg detta blev. Åkte som sagt till nyköping och hälsade på min underbara bror och hans familj, där vi umgicks badade jacuzzi och solade en massa i det fina vädret, käkade glass i hamnen, där jag även stötte på den jag minst kunde anat, Pelle, en mycket fin människa, kan verkligen säga att världen är då liten!!! Fick även chansen att lätta en del på hjärtat vilket jag kände att jag behövde. Sedan idag så åkte jag och Linda till norrköping och gick loss på stan där. Älskar att shoppa i nya butiker, hittar alltid så mycket roligt. Så nu blir det till att leva på vatten ocg bröd, men det var det sååå värt! Hade verkligen en toppen dag där med henne och Wictor. Nu sitter jag återigen i Trosa hos Caroline, alla har dock lagt sig, så nu underhåller jag mig själv en stund tills trötten kickar in. Känns tungt att tänka tanken på att fara hem till vardagen igen, känns som tiden här står stilla vilket är något så fruktansvärt skönt.. Här räknar jag inte dagarna, men så fort jag kommer till Östersund börjar nedräkningen igen, aja man kan inte hålla på att fly undan, tidsnog kommer allt ikapp en iaf! 
 
En fruktansvärt fin bild på mina fina brorsöner bjur jag på innan jag signar ut. 
 
Kärlek <3