Vic

det ska vara gött att leva
Heeeeeeelt slut i hela kroppen! Haha träna kan man uppenbarligen göra på många sätt, igår skottade man snö efter snö i med att det var snöstorm och det kom över 3 dm snö! Så det känns idag, och nu sitter man här efter en hel dag på skotern, det var sjukt roligt att vara ute i detta underbara väder. Helt otroligt att vädret kan skifta så fort. För övrigt har jag haft en underbar helg hemma i Mattmar, spelat massa kort, bakat morotskaka, lagat tacopaj samt så satt vi bunkrade framför mello igår. Så finns ingen anledning att klaga på denna underbara helg!! Förmodligen glider jag tillbaka till staden redan ikväll, känner att jag har en del att ta itu med där hemma. Sen kanske jag följer med syster ner till Trosa nästa vecka, inget bestämt ännu men känner att det kan vara skönt att komma hemmifrån lite. Så vi får se vad jag beslutar, eller ja det beror på lite små saker men de ska nog gå att skjuta upp lite :) Nej om man ska ut i fin vere igen! 
 
 
Only hate the road when you missing home