Vic

som jag längtat efter det vita guldet
Vilket vackert uppvaknade, lätt det bästa på väldigt länge!!! Kollade ut och det var ÄNTLIGEN vitt där ute, jag måste erkänna att jag tappat hoppet för det länge sen, trodde verkligen att det skulle dröjja längre i med att igår var det storm o 6 plus grader... Så jag hoppas att den är här för att stanna! Iaf, så fick jag världens julkänsla då jag såg snön, så jag bestämde mig för att koka julkaffe samt tända upp lite ljus bara för myshetens skull liksom :) Fantastiskt att vakna upp tidigt idag och bara njuta utav morgonen, avskyr att vakna sent! Så idag kanske man kan få något gjort, skulle behöva julstädas, men det ska ju bli stökigt lika fort igen.. haha aja då får man städa igen!! Sen på lördag så kommer mina underbara föräldrar in till stan, vilket ska bli super duper!!! Sen nalkades det utgång på lördag, kände att lite kul ska man ju ha med brudarna innan man drar neröver liksom :) Så det ser jag verkligen framemot!! Nej nu ska jag laga nån frulle till min kurrande mage, inte ätit sen lunch igår haha jag o mina dåliga matvanor....
 
 
VI SER DET SNÖÖÖAR, HURRA!!!