Vic

tidentidentiden
Att vädret kan vara så oförskämt bra i September det trodde jag inte. Igår spenderades dagen ute på fina andersön med Sandra, vi fikade och bara njöt utav solen, det var precis en sån dag jag behövde och sen senare på kvällen bakade vi jättegoda blåbärs muffins :) Och ja nu låter jag som en kärring, men jag tror på riktigt att kärringar har roligare, haha.. Idag står inte något på schemat alls, fint väder och så, man kanske borde gå ut iaf! Men idag känns som en sån där bajs dag, precis en vecka till att jag åker till äckel Umeå, en vecka är bara en vecka, nyss var det två veckor, nu är det en vecka, sju dagar och tiden fortsätter bara att springa iväg bara för att jag har det så  bra o kul med mina underbara vänner! Och det är det bästa jag vet, men att tiden ska gå så jävla fort är bara irriterande o störigt!!!! Aja tiden är inte något man kan stoppa, nu är det bara att ta sig igenom detta och hoppas att tiden i Umeå går lika fort som tiden gör nu. Jag är ledsen för att mina inlägg är så fruktansvärt tråkiga, men mitt liv handlar dessvärre inte om så mycket annat just nu så.. Om man ska få något gjort får man fixa det själv så ja nu måste jag göra något!! 
 
 
 
 
 
 
Sunsunsun