Vic

hänger med ont i kroppen döden
Min kropp är som en härlig geleklump som helst av allt bara vill ligga i soffan och dö idag, men som tur var är att min hjärna verkligen inte kände för att göra de! Så ska strax inta en frukost och sedan städa lite, träffa lina o tror jag har tvättstugan idag med, men tror inte jag har så mycket tvätt? Hmm ska kolla upp de där. Annars så har ja tränat hela veckan, så träningsvärken är enorm och kroppen är helt slut på ett bra sätt :) Men de dumma är att lägenheten verkligen inte blivit städad på länge.. känns som jag bara har varit här hemma småstunder och stökat omkring sen dragit igen, men ja jag ska ta tag i det där strax!!! Nää intressantare än så här blir det nog inte idag. Må göra någon nytta, och eftersom jag gjort slut med soffan så ja ska jag heller inte sitta här för mycket! ;)
 
 
 
Suuuuunshine <3