Vic

Kämpa slita svettas!!!
Alltså ja, nu går allt verkligen bara framåt, jag har äntligen börjat se ljuset med livet och jag har faktiskt börjat tagit tag i saker som länge legat så långt inne! Som idag skrev jag in mig på Sportsgym och inte nog med det så körde jag ett stenhårt gympass, tränade ben och armar, speciellt ben då jag gått in i 30 day squat challange. Jag trodde att det skulle vara skit jobbigt att gymma ensam, trodde att jag skulle backa ur totalt... Men när jag väl kom dit, när jag väl satt på mig träningskläderna och stängde bort dom där tankarna om att folk ska kolla konstigt på mig, då jäklar körde jag på som fan!! Det var så jävla UNDERBART, helevte vad jag saknat att kötta, känslan när kroppen är så jävla slut att du inte ens orkar gå hem utan måste sätta sig ner efter vägen hela tiden! Haha.. Aa i vilket fall som helst så insåg jag att folk gymmar hela tiden, det är ingen som kommer kolla konstigt på mig för att jag är där, faktum är att inte en jävel brydde sig om att jag var där och när jag väl insåg det så körde jag bara på och ignorerade varenda en där och endast fokuserade på mig och min träning. Alltså detta är det bästa jag gjort på länge. värt varenda krona och varenda jobbig tanke för att nå dit! Nu är jag på G och även de jobbiga dagarna ska jag försöka att inte ge upp, för detta kan jag endast vinna en massa på :D Åhååååå lyckoruset nu då!!!! 
 
 
Det bästa jag gjort på väldigt länge