Vic

Åh härliga måndag!
Då var återigen en helg förbi, känns som tiden bara springer allt för fort iväg, känns inte bra alls alltså, för att det betyder att min kille försvinner till USA i 3 veckor.. Åh vad jag lär sakna honom då, men de är bara att tvinga sig på mina vänner dessa veckor ;) Helgen blev väldigt upp och ner men samtidigt blev den mestadels bra! Kollade på the jam, familjemiddagar med både hans och min familj, uppdelat förstås. Det var oerhört toppen iaf. Nu är det en ny vecka, och jag hade självfallet planer på att gymma idag men tog och snörade på mig skorna och drog till Brunflo och hälsade på Moa ist, det var väldans trevligt och väldigt välbehövligt. Gymmet tar vi imorgon istället, för tur är ju att det står kvar imorgon med ;) Längtar redan för det ska bli underbart att bränna muskler :D. Nu är det Idol på tvn som gäller, sedan avrundar vi denna kväll med Paradise hotel, haha vilket skämt, men ja så ser min härliga måndag ut och livet leker och jag är en skit lycklig brud faktiskt! Nej nu ska jag koka lite the och mysa ner mig i soffan :) 
 
 
 
KÄRLEK <3