Vic

Friday and im in love
Ja denna vecka gled i väg i ett enda svep alltså. Vart tog den vägen? Redan fredag idag alltså!! Jaja vecka har varit händelserik, shoppat med brudarna, gymmat en jädrans massa, plockat en massa rödvinbär, varit med finaste killen och finaste tjejen mestadels hela veckan. Så ja jag skulle påstå att min liv är bra nog jäkla underbart nu alltså! :) Har de allra bästa människorna i mitt liv, saker rullar på som bara fan och jag vaknar allt oftare med ett leende på läpparna nu än då. Så ja jag har er alla fina att tacka för det! :) Idag står gym, lillänge och svärföräldrars middag i Lit. Haha ja nu är man här i livet, haha det är skit kul men samtidigt lite skrämmande, förstår inte varför man gör en sån stor grej utav det, men man vill verkligen vara den bästa versionen utav sig själv, bättre än alla andra innan, ja men har en jäkla press på sig att visa att man är det absolut bästa. Glömmer aldrig då mina vänner stod här själva en dag, man stod o lungnade deras nerver och ja helt plötsligt är det jag som behöver lugnas haha, snacka om att det är min tur nu! Men det gör mig inget alls, jag är glad över allt som sker och jag vet att jag duger till precis som den jag är :D Nej nu må jag slänga i min lite frukost och sen dra iväg på ett gympass. 
 
Allways be the best version of yourself!