Vic

You can do it!
Goddag mina kära! Sovit skit dåligt i natt, knappt blivit mycket sömn, men tog igen natten med en sov morgon till halv 11 ist. Det kändes skönt och välbehövligt iaf. Klev upp och beslöt mig iaf för att ta tag i en rejäl frukost med omelett och bacon, sedan var jag fit for fight att dra iväg på gymmet och köra på med ett starkt mag och arm pass. testade TRX banden för första gången, var lite ostabil med balansen men efter ett par ggr på det där så har jag nog hittat mig ett grymt sätt att träna min mage på. Känns så otroligt skönt att vara tillbaka på riktigt på gymmet efter en sommar med en massa slarv, så nu ska jag bara kötta på och fortsätta i denna riktning och komma i form ordentligt. Helt underbart. Så nu är det bra mat o mycke träning framöver som gäller. Jag älskar det!! 
 
Haha att ta spännins bilder är inget för mig, o det kanske inte är mycket för världen men mina armar börjar sakta men säkert att ta lite form och bli lite starkare!