Vic

Ny vecka nya tag!
 Då var det måndag igen då, sitter just nu o väntar på mamma, vi ska strax plocka upp min kusin Ronja på flygplatsen. Henne har jag inte träffat sen jag var kanske 12 år gammal, de ska bli oerhört roligt att få träffa henne igen. Vi ska åka hem till mattmar i veckan är det tänkt, sen på onsdag ska jag ta med henne in till stan och visa henne Östersund, kanske inte mycket att se men nån från skåne vill nog se de lilla iaf. Sedan på Torsdag morgon bär det av till Arvidsjaur, jag och pappa ska åka dit på gammel mormors begravning och samt träffa hela hans släkt, de är på både gott och ont. Så ja de är så min vecka ska spenderas, hoppas den blir så bra den kan bli, kommer sakna en person väldigt mycket denna vecka, men den går nog fort får jag hoppas! Kommer nog ha så himla fullt upp att den bara kommer glida iväg, på onsdag blir de en kväll på stråket med kära vänner sällskap, det ser jag iaf framemot! Nej nu ska jag brygga kaffe tills mamma kommer. Men jag hoppas ni alla där ute får en kanon bra vecka,så hörs vi då jag får tid och lust. 
 
Summertime madness