Vic

Heaven's waiting for you <3
Med tårar rinnandes nedför min kinder, jag lyckades bita ihop ett tag men sen kommer man till den punkten då det inte alls går längre, då hjärtat inte orkar mera, då orken och styrkan tappas totalt.. Sitter här och är ledsen arg och förbannad, kan inte alls förstå att du är borta, kan inte begripa att du är en ängel nu, varför? Hur kan du inte bara finnas kvar? Mina tankar är hos din familj och dina vänner, speciellet går dom till min älskade Fia som stod dig allt  för nära, din bästavän, du var hennes guldklimp hon pratade alltid så gott om dig. Du fanns alltid där för mig då jag hade de tufft, du sa att jag var din idol, dina ord hjälpte mig upp så många ggr, men nu, nej nu finns du inte längre bland oss... Varför ska de alltid vara så förbannat orättvist? Snälla kan detta bara vara en dröm, en dröm om jag strax ska vakna ifrån... Hur ska jag som är så trasig kunna åka ner nu ikväll till Trosa och ta hand om min allt förstörda syster? Jag vill bara stå där och hålla henne uppe när hon faller, men hur gör jag om jag faller samtidigt? Jag är inte stark nog för de... Jag orkar inte det här, de gör för ont och de slutar inte göra ont heller.... Känner mig tom och chockad.. 
 
 
Sedan ett tack till födelsedags barnet, som verkligen hamnade i kläm idag. Jag älskar dig något så jävla mycket, du är en fantastisk person som alltid ställer upp! Jag hoppas innerligt att du får en hyffsat bra födelsedag idag, och jag lovar att kompensera den då jag kommer hem, för du förtjänar verkligen det absolut bästa här i livet! <3 Grattis på din dag idag älskade Emelie. Jag finns alltid för dig. ÄLSKAR DIG!