Vic

work hard play hard
Märks att det har varit fin väder ett par dagar nu, inte hunnit med att sitta vid någon dator alls då. Istället har jag hjälpt Emelie att flytta in i hennes nya lägenhet, börjar bli kanon bra där alltså. Annars har jag ej velat gymma något då vädret varit tok för bra för att svettas där inne. Så ist har jag rört på mig på andra sätt, jag har tagit långa promenade lyft tunga lådor och igår så var vi ett gäng som spelade beach volleybollo tog någon öl i fin vädret. Sen är jag nog den enda som verkligen hurrar för att de regnar igen, jag vill o saknar gymmet något så frukatansvärt mycket, men har svårt att ta mig dit då jag är avgudar solen, men ja nu är vädret äntligen kasst, så nu är det bara att snöra på sig skorna och glida upp dit. Står kondition och cirkel träning på schemat idag. ÅH som jag längtat alltså. Nej nu ska jag käka nån god frukost och sedan bär det av. 
 
 
The rain is back after this beautiful day